Wednesday, July 18, 2012

emoSEE


Dah banyak kali kucuba untuk tak tulis entri yg sangat emo. Apa je yang agak2 emo yg mmungkinkn jari2 nih mengetuk2 papan kekunci, ku cuba untuk buang jauh2 perasaan dan pemikiran tuh. Tapi setiap perkara ada limit.

Kucuba faham walaupun smpai sekarang ku masih tak faham apa sebenarnya maksud filosofi hidup kamu tuh. Apsal filosofi yg kau asyik ulang2 tuh hanya kau gunakan pada certain2 org jer. Knp tak overall? Cakap tak serupa bikin.

Walaupun ku memang tak faham dan dah agak malas nak cuba faham, ku tetap cuba utk pupuk minat atau pura2 minat pada topik yg ntah apa2. Malah antara topik yg paling ku anti dulu2. Kucuba buang skit rasa anti tu. Ku asyik cuba,tp kau tak pernah kan?

Bilamana kau cuba nak heret aku dengan cara kau, sikit2 boleh terima. Tp bila ku dah kata tak, kau masih jugak nak paksa, tahu tak kau dah mula buat aku rasa meluat? Sesungguhnya walaupun ku tak berapa senang, tp kucuba utk terima cara kau. Tp bila kau asyik nak heret aku sekali, jujurnya aku dah mula rasa benci.

Tolong..jangan biar rasa nih makin tebal. Biar macam dulu. Aku dgn cara aku, kau dgn cara kau.
Biar tak terikat asalkan tak putus, daripada tersimpul tapi


mati.

No comments:

Post a Comment